Subject: Projekteerimistingimuste eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: "Meelis Mumm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 16:25:17 +0300

Tere

Saadan maaparandusehitise KANNISTUOJA TEE (MS kood 3101230040030/102)
ehitamise projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Meelis Mumm
peaspetsialist-koordinaator
Lõuna regioon
Põllumajandus- ja Toiduamet
______________________________
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 505 5533

Kesk 12 / Valga, Valgamaa 68203 / www.pta.agri.ee
<http://www.pta.agri.ee/>

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.